Rantakylän Eläkkeensaajat ry on perustettu 27.02.1980.  Yhdistys kuuluu EKL:n Pohjois-Karjalan piiriin, jossa se on jäsenmäärältään kolmanneksi suurin.

Yhdistyksen jäsenmaksu on 20 €/vuosi, millä saat mm. vaikutuskanavan eläke-etuihisi, virkistävää kerhotoimintaa, mielenkiintoisia retkiä ja matkoja. Olemme olleet vaikuttamassa palvelujen pysyvyyteen Rantakylässä esim. laboratorio-asian yhteydessä. Saat myös seitsemän kertaa vuodessa ilmestyvän eläkkeensaajat -lehden. Lehdessä kerrotaan EKL:n yhdistysten toiminnasta eri puolilta Suomea. Liitolla on  lomakoti Rajaniemessä  Virroilla, jonka monipuoliset palvelut ovat jäsenten käytettävissä.

Jäsenmaksun 20 € voit maksaa, joko käteisenä  kerhoissa  tai  yhdistyksen pankkitilille

OP FI30 5770 5340 0144 93  viite 2202

Tervetuloa toimintaan mukaan!

Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry on yksi Suomen valtakunnallisista eläkkeensaajajärjestöistä.
EKL:n henkilöjäsenmäärä on 80 404. Liitolla on 322 paikallista yhdistystä eri puolella Suomea ja piirien lukumäärä on 15 kpl.